Lajme

Monopatinat që nuk njohin semaforët kanë shtuar aksidentet

Janë mjete që të zgjidhin punë në një qytet me trafik të rënduar si Tirana.

Nuk kanë nevojë për karburant, çmimet e të cilit bëhen lajm sa herë thyejnë rekorde këto muaj.

Por janë kthyer në burim aksidentesh. Kjo pasi drejtuesit e monopatinave elektrike duket se nuk i binden asnjë lloj sinjalistike qarkullimi.

“Kalojnë me semafor të kuq dhe jeshil. Si te vijat e bardha të këmbësorëve, ashtu të rruga e makinave. Duhet të ndjekin të njëjtën sinjalistikë si makinat”, shprehet Arben Luzi, ekspert rrugor.

Në ndryshimet e fundit në kodin rrugor përmenden si mjete që lejohen të qarkullojnë në vend, shpejtësia me të cilën mund të lëvizin dhe përmasat.

Lexo më shumë  "Hoteli luksoz i dhëndrit të Trumpit në Beograd", The New York Times: Idenë e propozoi Grenelli kur ishte i dërguar për dialogun mes Kosovës dhe Serbisë

Ekspertët thonë se duhet t’i nënshtrohen një testi për njohuritë, por për qarkullimin e tyre nuk nevojitet asnjë patentë.

YouTube player

Janë mjete që të zgjidhin punë në një qytet me trafik të rënduar si Tirana.

Nuk kanë nevojë për karburant, çmimet e të cilit bëhen lajm sa herë thyejnë rekorde këto muaj.

Por janë kthyer në burim aksidentesh. Kjo pasi drejtuesit e monopatinave elektrike duket se nuk i binden asnjë lloj sinjalistike qarkullimi.

Lexo më shumë  Kurti në Mal të Zi për Samitin e liderëve të Ballkanit Perëndimor

“Kalojnë me semafor të kuq dhe jeshil. Si te vijat e bardha të këmbësorëve, ashtu të rruga e makinave. Duhet të ndjekin të njëjtën sinjalistikë si makinat”, shprehet Arben Luzi, ekspert rrugor.

Në ndryshimet e fundit në kodin rrugor përmenden si mjete që lejohen të qarkullojnë në vend, shpejtësia me të cilën mund të lëvizin dhe përmasat.

Ekspertët thonë se duhet t’i nënshtrohen një testi për njohuritë, por për qarkullimin e tyre nuk nevojitet asnjë patentë./Euronews Albania/

Rruga Press

YouTube player

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *