Foto/Zbulohen piktura murale 2 mijë vjeçare në banjot e lashta romake

Afresket (pikturat murale) që datojnë pothuajse 2000 vjet më parë nga koha e perandorit romak Hadrian tani do të ekspozohen për publikun kur ata të vizitojnë Banjat e lashta të Romës të Karakallës .

Për herë të parë, vizitorët mund të admirojnë pjesë të afreskeve nga tavani i një dhome të dytë të domusit (shtëpisë) që u shemb,” tha Luca del Fra, një zëdhënës i Mbikëqyrjes Speciale të Romës.

Ky ishte tavani i triklinit, dhoma e ngrënies së romakëve të lashtë dhe arkeologët kanë restauruar një pjesë që tregon Dionisin në një sfond të kuq,” tha del Fra për CNN.

Dionisi, perëndia i verës, i njohur gjithashtu si Bacchus, i paraqitur në një sfond të kuq.
Lexo më shumë  Shqiptarët e Afganistanit, pasardhësit e ilirëve që jetojnë mes këngëve dhe valleve tradicionale

Afresket datojnë para vetë banjove dhe zbukuruan një shtëpi që ishte pjesë e një lagjeje të shkatërruar për të akomoduar banjat, të cilat u inauguruan në vitin 216 pas Krishtit dhe u emëruan sipas Marco Aurelio Antonio Bassiano, i njohur si Caracalla, djali i perandorit Septimus Severus.

Detaje e një figure njerëzore.

Banjat ndiqnin skemën e “banjove të mëdha perandorake”, me një bllok qendror të dedikuar vetëm për banjat termale, me një sekuencë caldarium, tepidarium, frigidarium dhe natatio, të ndryshme në temperaturë dhe qëllim. Natatio, një banjë në ajër të hapur, ishte madhësia e një pishine olimpike.

Pjesët e tjera të ndërtesës përdoreshin për ecje, studim dhe sport.

Anubis, perëndia egjiptian e vdekjes dhe e jetës së përtejme.

Dy afresket janë të periudhave të ndryshme kohore, e para, tipike e epokës së Hadrianit, riprodhon perspektiva arkitekturore të populluara nga figura njerëzore, statuja dhe mace të shfrenuara.

Lexo më shumë  Ora astronomike e vitit 1410 dhe kontributi i arbënorit Gjin Gazulli (1400-1465), në astronomi dhe astrologji në shekullin XV!

E dyta, e prodhuar rreth 50 vjet më vonë, përshkruan figura hyjnore nga panteonët greko-romakë dhe egjiptianë së bashku, dhe afresket sugjerojnë se ato ishin në pronësi të një familjeje të pasur, thuhet në një deklaratë.

Ndërkohë, drejtoresha e Banjave të Caracallas, Mirella Serlorenzi, tha se prania e perëndive nga dy tradita të ndryshme në të njëjtën vepër arti ishte karakteristikë e “sinkretizmit fetar tipik i Romës së lashtë që nga themelimi i saj”.

Rruga Press

Leave a Reply

Your email address will not be published.