Mbi një milion familje u larguan nga shkollat publike vitin e kaluar
Njerëzit e kanë zakon të thonë një gjë dhe pastaj të bëjnë një tjetër. Shkencëtarët socialë përdorin terma të zbukuruar si “preferencat e shprehura” kundrejt “preferencave të zbuluara” kur merren me këtë gjendje të punëve. Epo, të dhënat për regjistrimin në shkollat publike po dalin, dhe ndërsa të anketuarit shprehen se janë përgjithësisht të kënaqur me mënyrën se si shkollat publike iu përgjigjën pandemisë, numrat e regjistrimit zbulojnë një histori shumë të ndryshme.
Në fillim të kësaj vere, Qendra Kombëtare për Statistikat e Arsimit publikoi të dhënat e regjistrimit të K-12 për vitin shkollor 2020–21, të cilat treguan një rënie prej 3 përqind në krahasim me 2019-20. Duke pasur parasysh regjistrimin total të K -12 të rreth 51 milion studentëve, kjo është e barabartë me një rënie prej 1.5 milion fëmijëve. Numrat, për fëmijët e vegjël ishin veçanërisht të mëdhaja, me regjistrimin e kopshteve dhe fëmijëve para K-së duke rënë me 13 për qind vitin e kaluar. Shifra të tilla janë të pashembullt; regjistrimi i shkollave publike është rritur pothuajse çdo vit gjatë shekullit 21, me çdo rënie që vjen nën një përqind.
Natyrisht, shumë nga këta fëmijë u zhvendosën në shkollimin në shtëpi, mësimet ose të gjitha ato shkolla private të cilat mrekullisht gjetën një mënyrë, për të qëndruar të sigurta të hapura vitin e kaluar, edhe pse shkollat publike në vende si San Francisko dhe New York City, mbetën të mbyllura muaj pas muaji.
Por një raport i ri nga Aleanca Kombëtare për Shkollat e Kartës Publike, e bën të qartë se nuk kishte një fluturim të njëtrajtshëm nga shkollat publike vitin e kaluar, regjistrimi në shkollat publike publike, në të vërtetë u rrit me 7 përqind, ose pothuajse një çerek milion nxënës, gjatë viteve 2020-21.
(Për çdo lexues të hutuar nga referenca në “shkollat themelore publike”, vlen të theksohet se, ligjërisht dhe operacionalisht, të gjitha shkollat themelore janë shkolla publike.)
E gjithë kjo ngre pyetje në lidhje me $ 200 miliardë ose më shumë, që janë hedhur në shkolla përmes faturave federale të ndihmës COVID-19, veçanërisht kur shumica e këtyre dollarëve, nuk do të shpenzohen deri në vitin 2022 ose më vonë.
Ajo gjithashtu duhet të vërë në dyshim nevojën e rritjes së jashtëzakonshme të financimit që administrata Biden ka propozuar, për shkollat tradicionale të rrethit, në të njëjtën kohë administrata po kërkon të kufizojë ndihmën për shkollat private dhe se Demokratët e Kongresit po sulmojnë shkollat e rregullta.
Vitin e kaluar, një milion ose më shumë familje, kanë zbuluar se do të preferonin të lëviznin fëmijët e tyre nga shkollat tradicionale publike. Duke pasur parasysh natyrën e paparë të këtij ndryshimi, zyrtarët publik do të bënin mirë ta merrnin këtë fenomen shumë, shumë seriozisht. Ndoshta nuk është çudi që 2021-shi deri më tani ka qenë “viti i zgjedhjes së shkollës”.
© Rruga Press