Bota

Çelësi i harruar solli tragjedinë më të madhe hekurudhore në Greqi, publikohen audiopërgjimet e punonjësve

Bisedat mes makinistëve të  trenit Intercity 62  dhe stacionistit të Larisës u zbuluan nga “Proto Thema”. Siç rezulton nga biseda, stacionisti pa e kuptuar i udhëzon të futen në bordurë dhe të vazhdojnë udhëtimin nga Selaniku. 

Drejtuesit e mjeteve nuk janë habitur nga drita e kuqe që kanë parë përballë, pasi sistemi i sinjalistikës së dritës nuk funksiononte. Në fakt, siç thanë burimet hekurudhore, komandanti i stacionit as që e kishte kuptuar që treni kishte hyrë në binar të kundërt, ndaj nuk kishte mundësi të korrigjonte gabimin e tij në pak minutat e mbetura. 

Shoferi  – A po dëgjon Larisa?

Drejtori i stacionit  – Ai dëgjon. Me numrin 47 kaloni semaforin e kuq të daljes në semaforin e ri të hyrjes së Poros.

Shoferi  – Basil, po iki?

Pas aksidentit tragjik ku vdiqën 43 persona, në Greqi shpërthejnë protestat
Shefi i stacionit  – Po largohesh, po largohesh.

Shoferi  – U krye.

Drejtori i stacionit  – Paç fat. 

Ka një dialog midis shefit të stacionit dhe bravandreqës, i cili zbulon atë që ndodhi: 

Nëpunësi i stacionit hekurudhor : Shef, duhet të kthehem?

Lexo më shumë  Deputetët socialistë francezë shprehin "shqetësimin" e tyre pas komenteve të Macronit për Ukrainën

Mjeshtri i stacionit  – Jo, jo ashtu siç është sepse vijon 1564.

Nëpunësi i stacionit hekurudhor  – U krye, mirë, do ta lë ashtu siç është diagonalisht. 

Kjo bisedë e shkurtër zbulon se çfarë ndodhi në të vërtetë: bravandreqësi e pyeti drejtuesin e stacionit nëse ai duhej ta kthente çelësin drejt – kështu që treni do të vazhdonte në linjën normale, pa problem. Megjithatë, drejtori i stacionit i tha atij se një tren lokal do të përdorte diagonalen, gjë që e bëri. Por më pas drejtuesi i stacionit harroi të kthente çelësin, kështu që treni hyri në ‘drejtimin e kundërt’. 

Dialogët janë formalë – pasi drejtuesit e trenit nuk kishin asnjë arsye për të vënë në dyshim urdhrin e  komandantit të stacionit , pasi besonin se ai kishte kontaktuar kolegun e tij në stacionin tjetër, në Neios Poros, dhe konsideronte se linja ishte e lirë. Vihet re se në këtë ditë të veçantë janë regjistruar disa probleme teknike, si pasojë e të cilave pjesë të linjave janë mbyllur me intervale.

Lexo më shumë  Çfarë dimë për HMPV, këtë virus respirator që po përhapet në Kinë dhe në rrjetet sociale?

Vetë Intercity ishte nisur në orën 22:48 me 48 minuta vonesë nga stacioni hekurudhor i Paleofarsalos – dhe mbërriti në “takimin e vdekjes” me trenin  tregtar pak minuta pas orës 23:00.

Shefi i stacionit, pasi fillimisht pretendoi se kishte “kyçur” trenin në shinat e duhura “por nuk iu bind sistemit”, pranoi gabimin e tij fatal në pyetje dhe përballet me një akuzë të rëndë për vrasje. 

Treni, me të paktën 342 pasagjerë, u përplas kokë më kokë me një tren tregtar që udhëtonte në drejtim të kundërt, duke shkaktuar që tre vagonët e parë të dilnin nga shinat dhe te shkrumboheshin.

Deri më tani, zjarrfikësit kanë gjetur 43 të vdekur – por autoritetet besojnë se numri përfundimtar do të jetë më i lartë pasi 19 janë ende të zhdukur. Bëhet fjalë kryesisht për studentë meshkuj dhe femra, të cilët po ktheheshin në shkollat ​​e tyre pas tre ditëve të së hënës së pastër. 

YouTube player

Rruga Press

YouTube player

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *