Kuriozitete

Alkooli gjatë pandemisë dhe “Pijanecët e zonës gri”

Rritja e konsumimit të alkoolit gjatë pandemisë ka krijuar një grup njerëzish që nuk e shohin veten si alkoolistë, por kanë vështirësi të heqin dorë nga alkooli për një kohë të gjatë. Ky grup, që ka filluar të quhet “pijanecët e zonës gri,  rrezikohet nga  probleme shëndetësore të lidhura me alkoolin.

Termi relativisht i ri ” pijanec i zonës gri ” përshkruan njerëzit që konsumojnë më shumë se një sasi të moderuar alkooli, por nuk i plotësojnë kriteret për varësinë. Edhe pse ata mund të mos pinë çdo ditë ose të pinë një pije në mëngjes (pikëpamja e përhapur e një alkoolisti ), ata ka të ngjarë të jenë të preokupuar me alkoolin dhe të kenë vështirësi të heqin dorë. Shumë nga këta njerëz nuk mendojnë se kanë nevojë për ndihmë. Çdo rritje e përhapur në nivelet e konsumit të alkoolit ka rëndësi. Ndërsa shumica e njerëzve janë të njohur me rrezikun e varësisë, ka një sërë problemesh të rënda shëndetësore fizike që lidhen me konsumimin e shtuar të alkoolit, për të cilat ata nuk janë aq të vetëdijshëm. Këto përfshijnë sëmundjet e zemrës dhe një sërë kanceresh, duke përfshirë zorrët dhe gjirin.

Edhe pse konsumi i përgjithshëm i alkoolit ka qenë ngadalë në rënie vitet e fundit, ka prova që shfaqen se disa njerëz e kanë rritur konsumin e tyre. Pandemia bëri që të rritet blerja e alkoolit me 5.3 milion litra (+ 14.3%) nga 2019 në 2021. Në të njëjtën kohë dëmi fizik nga alkooli ka qenë në rritje të ndjeshme të shtrimeve në spital dhe vdekjeve të lidhura me alkoolin. Shëndeti Publik në Angli grumbulloi rezultatet e 18 sondazheve të konsumit të alkoolit të vetë-raportuar gjatë pandemisë. Midis 11% dhe 37% raportuan se pinin më pak, por midis 14% dhe 26% e njerëzve raportuan se pinin më shumë se zakonisht. Kjo është veçanërisht shqetësuese duke pasur parasysh se ne e dimë se shumica e njerëzve nënvlerësojnë sasinë e tyre që pinë deri në 40% në këto sondazhe.

Pub-et u mbyllën gjatë pandemisë, kështu që pirja e alkoolit në shtëpi u rrit. Kjo mund të ketë inkurajuar pirjen në sasi të mëdha pasi njerëzit priren të pijnë masa më të mëdha alkooli kur janë në shtëpi në krahasim me masat që u jepen në bare. Provat zbuluan se ata që përjetuan stres gjatë pandemisë rritën sasinë e alkoolit që pinin dhe sa shpesh. Këto sondazhe gjetën një rritje të dukshme të konsumit për disa sapo filloi pandemia. Ata që pinin nën kufijtë javor të rekomanduar nga qeveria vazhduan të qëndronin brenda këtyre kufijve. Megjithatë, ata që pinë tashmë mbi 14 njësi në javë e rritën konsumin e tyre. Udhëzimet aktuale në Mbretërinë e Bashkuar sugjerojnë që jo më shumë se 14 njësi alkooli duhet të konsumohen në javë.

Disa argumentojnë se industria e alkoolit përqafon perceptimin se shumica e njerëzve pinë me përgjegjësi. Ky ka qenë një nga argumentet kryesore të industrisë për t’i rezistuar një rregullimi më të madh. Industria tregon nevojën për përgjegjësi personale në vend të përgjegjësisë së korporatës, megjithëse ata nuk arrijnë të përcaktojnë se çfarë është pirja e përgjegjshme. Kjo e zhvendos përgjegjësinë mbi individin për të bërë një ndryshim në zakonet e tij të pijes në vend që të kërkojë nga industria të bëjë ndryshime në teknikat e saj të marketingut ose promovimit. Në një kohë kur ekziston një nevojë e qartë për të trajtuar konsumin e shtuar të alkoolit, fondet për trajtim dhe mbështetje të specializuar janë zbehur . Disa sektorë të industrisë së alkoolit u inkurajuan të rrisin shpenzimet e marketingut pasi do të ishte më efektive se kurrë. Disa analiza tregojnë se kompanitë e alkoolit kanë përdorur gjithashtu bllokimin për aktivitetin e synuar të mediave sociale. Dhe shpenzimi prej shumë milionë funtesh i industrisë së alkoolit për marketing është i madh , krahasuar me buxhetin për mesazhet e shëndetit publik: një luftë e vërtetë David-dhe-Goliath.

Është përmendur pak alkooli apo marrëdhënia jonë jo e shëndetshme me të gjatë pandemisë nga qeveria. Për shembull, licencat jashtë u konsideruan si shërbime thelbësore dhe qëndruan të hapura gjatë bllokimit. Industria e alkoolit ka dëshmuar se është e aftë për të ndikuar në politikën e qeverisë në favor të saj. Ndërsa buxhetet e trajtimit janë shkurtuar, marketingu i industrisë rritet dhe nuk ka asgjë që sugjeron se do të ketë ndonjë ulje të kërkesës për trajtim spitalor për shkak të alkoolit apo ulje të numrit të vdekje të lidhura me alkoolin. /Independent/

Rruga Press

YouTube player

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *