Bota

Përdoruesit po ikin me shumicë nga platforma X e Musk

Përdoruesit po largohen përsëri me shumicë nga rrjeti social X i Elon Musk, pasi platformat e tjera të mikro-blogimit shohin rritje të madhe dhe tërheqin miliona përdorues të rinj një javë pas zgjedhjeve në SHBA.

Nuk është ende e qartë nëse përdoruesit, një javë pas zgjedhjeve në SHBA, do të largohen përgjithmonë nga X (ish Twitter) apo thjesht do të hapin profile të reja në rrjete të tjera. Megjithatë, markat dhe individët përmendën mbështetjen e konsiderueshme financiare dhe retorike të Musk për Donald Trump gjatë zgjedhjeve në SHBA, si dhe natyrën polarizuese të platformës X, si arsye për largimin e tyre.

Bluesky, një platformë që fillimisht ishte një projekt i Twitter dhe më pas u shfaq si një kompani më vete, njoftoi se fitoi më shumë se një milion përdorues të rinj javën e fundit, duke arritur në një total prej 15 milionë. Edhe pse ende një lojtar i vogël në fushën e rrjeteve sociale, Bluesky së fundmi zuri vendin e parë në renditjen e App Store, madje përpara Instagramit alternativ dhe aplikacionit të sapo zhvilluar Threads.

Kjo nuk është hera e parë që X ka parë një rënie të përdoruesve aktivë. Rënie të konsiderueshme u panë gjithashtu pasi Musk mori pronësinë e Twitter në tetor 2022 dhe e riemëroi atë Platform X, dhe pasi Brazili e ndaloi platformën këtë vit. Megjithatë, mbështetja e Musk për Trump duket se ka qenë “kapa e fundit” për shumë përdorues.

“Kjo është deri diku një pikë kthese,” tha për DW Bart Kamarts, ekspert i komunikimit dhe demokracisë në London School of Economics.

Kamert tregon për moderimin e reduktuar, por edhe për retorikën e shtuar të Musk në lidhje me drejtimin e ardhshëm të X, të cilin ai e sheh si një proces të gjatë që mund të largojë përdoruesit.

Kush largohet nga X?

Të mërkurën, më 13 nëntor, britanikja Guardian njoftoi se nuk do të publikonte më përmbajtjen e saj në X, megjithëse nuk do të fshinte profilet e saj. Ata nuk janë të vetmit në këtë. Mediat amerikane NPR dhe PBS ndaluan publikimin e përmbajtjes në platformë vitin e kaluar, ndërsa ABC e Australisë e reduktoi praninë e saj në vetëm katër profile: lajme, sporte, gjuha kineze dhe profili “masterbrand”.

Lexo më shumë  Senatori amerikan Sanders, ka deklaruar se është koha që SHBA-ja t’i japë fund bashkëfajësisë së saj në mizoritë e Izraelit ndaj Rripit të Gazës 

Po largohen edhe persona të njohur. Aktoret Jamie Lee Curtis dhe Bette Midler fshinë profilet e tyre X por mbajtën një prani në platforma të tjera. Atyre iu bashkuan yje si Elton John, Jim Carrey, Whoopi Goldberg dhe Gigi Hadid, të cilët të gjithë u larguan nga X pasi Musk fitoi platformën në 2022. Figura të njohura politike dhe mediatike si ish-spiratori i CNN-it, i kthyer në YouTube, Don Lemon dhe kongresmenja demokrate, Alexandria Ocasio-Cortez, kanë njoftuar gjithashtu largimet e tyre, por ende nuk i kanë fshirë llogaritë e tyre.

Gjithashtu, nga platforma “X” po largohen edhe “markat” e tjera të njohura jashtë Anglosferës. Festivali i Filmit në Berlin dhe ekipi gjerman i futbollit FC St. Pauli njoftuan tërheqjen e tyre, ndërsa në fillim të vitit mbi 50 organizata jofitimprurëse njoftuan largimin e tyre nga “X” përmes një fushate në faqen byebyeelon.de.

Pse po largohen?

Një arsye e përmendur është rritja e vazhdueshme e përmbajtjes negative në platformën X, duke përfshirë përhapjen e teorive konspirative të krahut të djathtë dhe racizmit. The Guardian përmendi “përmbajtjen shqetësuese” si një nga arsyet kryesore për largimin e tij, por vuri në dukje se vendimi ishte “konsideruar gjatë” dhe se burimet e tyre mund të përdoreshin më mirë diku tjetër.

“Kompanitë mediatike nuk kanë burime të pakufizuara, as audienca nuk u kushton vëmendje të pakufizuar atyre, kështu që ky mund të jetë një vendim strategjik kur bëhet fjalë për largimin nga një platformë që shoqërohet me një shkallë të lartë pasigurie,” thotë Silvia Mayo-Vasquez, politike. ekspert komunikimi me Universitetin Vrij në Amsterdam.

Ajo shton se “platformat e tjera po fitojnë rëndësi, kështu që shtëpitë mediatike ka të ngjarë të zhvendosin burimet e tyre në ato platforma që ofrojnë grupe të reja të synuara që janë më të vështira për t’u arritur – audienca më të reja – dhe që mund të kenë një mjedis më të mirë.”

Lexo më shumë  Gjykata e Hagës shpall në kërkim ndërkombëtar Netanyahun

Individët vërejnë se “ndjenja” e tyre në platformat e tjera të mikro-blogimit është e ngjashme me atë që kishin në Twitter-in e vjetër, ku kishte më pak robotë dhe më shumë ndërveprime një-me-një.

“Nëse një funksionalitet i tillë ofrohet nga aplikacione alternative dhe nëse klikohet në kokën e mjaftueshëm të njerëzve, gjithçka mund të shkojë mjaft shpejt.” Ne e kemi parë këtë më parë me platforma të tjera si Myspace”, thotë eksperti me bazë në Londër, Bart Kamaerts.

Sado që të famshmit, politikanët dhe markat i kthejnë sytë nga rrjetet e reja sociale, platformat e reja janë ende të prekshme dhe subjekt i të njëjtit ndërveprim negativ dhe përmbajtje toksike që është e pranishme në rrjetet sociale të krijuara.

Bart Kamerts beson se është e vështirë të parashikohet drejtimi i diskursit publik të ardhshëm në rrjetet sociale, por ai beson se tani është koha për të filluar diskutimin.

“Çfarë mjedisi mediatik demokratik duam?” Si duam të duket? Dhe a mundemi ne, nëpërmjet mjeteve demokratike, ta rregullojmë atë në atë mënyrë që të arrijë atë ideal [demokratik] më shumë se sot? Mund të jetë një debat i diskutueshëm”, thotë Kamarts.

Edhe pse shumë besojnë se platformat e reja ofrojnë një atmosferë më pak toksike, ekspertët theksojnë se as ato nuk janë perfekte dhe se të gjitha rrjetet sociale, në një farë mënyre, përdorin një model biznesi që cenon privatësinë e përdoruesve.

Përdoruesit do të vazhdojnë të kërkojnë “hapësirë ​​publike” për ndërveprim social të ndërsjellë. Silvia Mayo-Vasquez parashikon se numri i grupeve të mbyllura në aplikacionet e mesazheve private do të vazhdojë të rritet. Ata, thotë ai, do ta shtyjnë ndërveprimin online gjithnjë e më larg nga hapësira publike globale që fillimisht synonte Twitter.

E ardhmja e diskursit online mbetet e pasigurt. “Kur bëhet fjalë për platformat e mediave sociale, mjedisi në të cilin ato operojnë po bëhet gjithnjë e më i fragmentuar. Se cila platformë do të dominojë në të ardhmen, mbetet për t’u parë”, përfundon Silvia Mayo-Vasquez, eksperte nga Universiteti Vrie në Amsterdam.

Rruga Press

YouTube player