Kina do të marrë përsipër aeroportin ndërkombëtar të vetëm të Ugandës për shkak të dështimit për të shlyer kredinë
Qeveria e Ugandës është në prag të humbjes së aeroportit të saj kryesor ndaj Kinës për shkak të dështimit për të shlyer një kredi.
Qeveria ka dështuar të anulojë një marrëveshje kredie me kinezët, e cila kishte kushte shlyerjeje për të bashkangjitur aeroportin e saj të vetëm.
Aeroporti Ndërkombëtar Entebbe dhe asetet e tjera të Ugandës u bashkëngjitën dhe ranë dakord të merren nga huadhënësit kinezë pas arbitrazhit të huasë.
Sipas raportimeve, presidenti Yoweri Museveni kishte dërguar një delegacion në Pekin me shpresën për të rinegociuar klauzolat toksike.
Vizita ishte e pasuksesshme pasi autoritetet kineze refuzuan të lejojnë çdo ndryshim në kushtet origjinale të marrëveshjes.
Qeveria e Ugandës, e përfaqësuar nga ministria e financave dhe Autoriteti i Aviacionit Civil në atë kohë, më 17 nëntor 2015, kishte nënshkruar një marrëveshje me Bankën e Eksport-Importit të Kinës (Exim Bank) për të marrë hua 207 milionë dollarë amerikanë me dy për qind pas disbursimit; me një periudhë maturimi prej 20 vjetësh, duke përfshirë një periudhë mospagimi prej shtatë vjetësh.
Marrëveshja e nënshkruar me huadhënësit kinezë praktikisht do të thotë se Uganda “i dorëzoi” Kinës aeroportin e saj më të shquar.
Autoriteti i Aviacionit Civil të Ugandës (UCAA) tha se disa dispozita në Marrëveshjen e Financimit ekspozojnë Aeroportin Ndërkombëtar Entebbe dhe asetet e tjera të Ugandës për t’u bashkangjitur dhe marrë përsipër nga huadhënësit kinezë pas arbitrazhit në Pekin.
Refuzimi i lutjes së Ugandës për të rinegociuar klauzolat toksike të kredisë së vitit 2015 e ka lënë administratën e Museveni në harresë.
Sipas Daily Monitor of Uganda, qeveria e Ugandës hoqi dorë nga imuniteti ndërkombëtar në marrëveshjet që nënshkroi për të siguruar kreditë, duke ekspozuar Aeroportin Ndërkombëtar Entebbe për të marrë përsipër pa mbrojtje ndërkombëtare.
Javën e kaluar, Ministri i Financave i Ugandës, Matia Kasaija i kërkoi falje parlamentit për “keqpërdorimin e huasë prej 207 milionë dollarësh” nga China Exim Bank për të zgjeruar Aeroportin Ndërkombëtar Entebbe.
“Kërkoj falje që nuk duhet të kishim pranuar disa nga klauzolat,” u tha Kasaija anëtarëve të komisionit në përgjigje të pyetjeve të bëra nga ligjvënësit.
Kishte gjithashtu pyetje mbi normën e interesit që u vendos nga China Exim Bank për fondet e vendosura në një llogari të Bankës Standarde off-shore që u përdor si kolateral për projektin.
I ndërtuar në vitin 1972, Aeroporti Ndërkombëtar Entebbe trajton mbi 1,9 milionë pasagjerë në vit.
Rruga Press