Opinion/Aktualitet

Flluskën turistike në Shqipëri e polli turizmi surreal i shpikun prej qeverisë dhe i mbështetun prej mediave si bisht i saj

Nga Sokol Kolgjini

Flluskën turistike e polli turizmi surreal i shpikun prej qeverisë dhe i mbështetun prej mediave si bisht i saj. Pasojat ishin: një fluturim i pa merituem, ku “preshin” ta heq klienti dhe fluturimi kthehet në pikiadë.

-Për sa kohë që do të vazhdojmë të pompojmë dhe besojmë fallcitete si: perla e jugut, maldivet shqiptare, mrekullia e rivierës së jugut, etj., të këtij lloji, që janë sa të pa verteta po aq edhe ndasi acaruese…

Lexo më shumë  Ehhhh! Moj Alketa! Karma was a bitch simbolikisht tek ty!

-Për aq kohë sa nuk po e kuptojmë se kemi veç 450 km vijë bregdetare, nga veriu në jug, përkundrejt 13.600 që ka fqinji jonë jugor, e kët që kemi ta trajtojmë mirë, me kujdes dhe ta publikojmë njësoj si të përbashkët (pa e nda njanën si më të mirë se tjetra)…

-Për aq kohë sa do përpiqemi të gjejmë fajtorë jashtë nesh, një herë pushuesin vendas apo atë të Kosovës, atë turistin me buk me vete apo atë pasanik …

-Për sa kohë që do besojmë tullumbacet qeveritare dhe nuk e kuptojmë se turizmi asht SHËRBIM, e që pikërisht ky po na mungon…

…ne do vazhdojmë fluturimin imagjinar dhe shumë larg nga realiteti toksor.

Lexo më shumë  Profkat internacionaliste të Enver Hoxhës në zyrat e larta të Shqipërisë

Kët vit, turizmin na e mori Greqia. Na duhet menjëherë me fillue përpjekjet që t’a rikthejmë duke e konsiderue që:

-Turizmi asht shërbim.

-Shërbimi asht produkt konkret.

-Produkti ka tre tregues: -cilësi; -sasi; -çmim.

Ne nuk jemi Maldive, nuk jemi “perlë”…

Jemi një vend i zakonshëm, por me shumë difekte.

Rruga Press

YouTube player