Opinion/Aktualitet

Flluskën turistike në Shqipëri e polli turizmi surreal i shpikun prej qeverisë dhe i mbështetun prej mediave si bisht i saj

Nga Sokol Kolgjini

Flluskën turistike e polli turizmi surreal i shpikun prej qeverisë dhe i mbështetun prej mediave si bisht i saj. Pasojat ishin: një fluturim i pa merituem, ku “preshin” ta heq klienti dhe fluturimi kthehet në pikiadë.

-Për sa kohë që do të vazhdojmë të pompojmë dhe besojmë fallcitete si: perla e jugut, maldivet shqiptare, mrekullia e rivierës së jugut, etj., të këtij lloji, që janë sa të pa verteta po aq edhe ndasi acaruese…

Lexo më shumë  Përgatituni t’ia uroni Albinit fitoren, si Trumpit, dhe mos t’ju mbysë xhelozia!

-Për aq kohë sa nuk po e kuptojmë se kemi veç 450 km vijë bregdetare, nga veriu në jug, përkundrejt 13.600 që ka fqinji jonë jugor, e kët që kemi ta trajtojmë mirë, me kujdes dhe ta publikojmë njësoj si të përbashkët (pa e nda njanën si më të mirë se tjetra)…

-Për aq kohë sa do përpiqemi të gjejmë fajtorë jashtë nesh, një herë pushuesin vendas apo atë të Kosovës, atë turistin me buk me vete apo atë pasanik …

-Për sa kohë që do besojmë tullumbacet qeveritare dhe nuk e kuptojmë se turizmi asht SHËRBIM, e që pikërisht ky po na mungon…

…ne do vazhdojmë fluturimin imagjinar dhe shumë larg nga realiteti toksor.

Lexo më shumë  Kurti, Mediat dhe KPM-ja: Një Pasqyrë e Reagimeve dhe Realitetit

Kët vit, turizmin na e mori Greqia. Na duhet menjëherë me fillue përpjekjet që t’a rikthejmë duke e konsiderue që:

-Turizmi asht shërbim.

-Shërbimi asht produkt konkret.

-Produkti ka tre tregues: -cilësi; -sasi; -çmim.

Ne nuk jemi Maldive, nuk jemi “perlë”…

Jemi një vend i zakonshëm, por me shumë difekte.

Rruga Press

YouTube player