Lajme

Ky avion i heshtur fluturon duke përdorur motorra të jonizuar; Asnjë lëndë djegëse ose pjesë lëvizëse të përfshira!

Që nga viti 1921, shkencëtarët janë përpjekur të zhvillojnë një aeroplan që fluturon duke përdorur shtytës jonikë-megjithëse në fillime kishin gabuar për teknologjinë kundër gravitetit.

Koncepti nuk ka qenë i suksesshëm deri më tani, sepse teknologjia jonë nuk kishte avancuar sa duhet.

Përparimet e fundit kyçe, kanë bërë të mundur që një ekip shkencëtarësh, të udhëhequr nga Steven Barrett nga MIT (Instituti i Teknologjisë në Masaçusets), të krijojnë një aeroplan me fuqi elektro-aerodinamike,një aeroplan që përdor shtytje në gjendje të ngurtë. Avioni nuk përdor helina ose motorë jet me karburant të shpenzueshëm. Në vend të kësaj, mundësohet nga motorra të jonizuar.

“E ardhmja e fluturimit nuk duhet të jetë me helikat dhe turbinat. Ajo duhet të përqendrohet si ato që shihni në Star Trek, me një lloj shkëlqimi blu dhe diçka që rrëshqet në heshtje nëpër ajër.”

YouTube player

Testimi i fluturimit dhe dizajni i aeroplanit, prototipi i avionit të tyre, ka një hapësirë ​​krahësh 16 këmbë (5 metra) dhe peshon 5.4 paund (2.45 kilogramë).

Disa elektroda të holla kalojnë nëpër krahë, të cilat gjithashtu kanë tela të hollë në pjesën e përparme dhe një aerofoil (një sipërfaqe e lakuar për të prodhuar ngritjen) në pjesën e pasme.

Lexo më shumë  Drejtoresha që e lidh bandën e Suel Çelës drejtpërdrejt me Ramën

Telat e hollë ngarkohen në 20,000 volt pozitiv, dhe aerofoili ngarkohet në 20,000 volt negativ. Kjo krijon një fushë të fortë elektrike.

Fusha elektrike heq molekulat e azotit dhe ajrin e elektroneve, duke prodhuar jone në pjesën e përparme. Ndërsa jonet përshpejtohen në anën e pasme, ato krijojnë një erë jonike, duke i dhënë forcë avionit.

Avioni nuk kërkon një shtytës. Ai mbështetet vetëm në ato tela të hollë dhe një bateri litium-polimer.

Ideja themelore është që nëse jonizohet ajri, që do të thotë heqjen e një elektroni prej tij, mund të përshpejtohet ajri me një fushë elektrike. Ashtu si forca që merrni nëse fërkoni një tullumbace në kokë.

Një kalim i kohës i avionit në fluturim.

Avioni fluturoi rreth 60 metra (60 metra), afërsisht 12 sekonda gjatë dhjetë fluturimeve testuese në një palestër. Kishte një efikasitet shtytës prej rreth 2.6%, por kjo shifër rritet, me rritjen e efikasitetit të sistemit. Pra, një aeroplan prej 670 milje (1,080 kilometra) në orë teorikisht do të ishte 50% efikas.

Barret tha:

Ishte emocionuese. Pastaj u përplas në mur, gjë e cila nuk ishte ideale. Megjithatë, është e mundur të fluturosh aeroplanë që janë në gjendje të ngurtë, dhe ne e demonstruam atë për herë të parë. Unë ende nuk e di nëse do të shihni së shpejti avionë të mëdhenj që transportojnë njerëz, por padyshim, do të isha shumë i emocionuar nëse do të ishte kështu.

Lexo më shumë  Murati publikon grafikun për kontratat 'njëburimore' ndër vite: Numri i kontratave njëburimore në mandatin tonë është përgjysmuar
YouTube player

Teknologjia është akoma minimale, dhe avioni është një prototip, por potenciali i ardhshëm është frymëzues. Tani për tani, ekipi vazhdon të testojë aeroplanin me shpresën se njerëzit mund të përdorin sistemin e tij të shtytjes për të fuqizuar dronët e vegjël të shpërndarjes dhe inspektimit në afatin e afërt. Ata do të ishin pothuajse të heshtur dhe pa helikë, duke i bërë ata më të sigurt.

Barret tha:

Imagjinoni 10 ose 20 vjet nga tani – ne mund të kemi dronë kudo. Nëse të gjitha janë të zhurmshme, ato do të degradojnë cilësinë e jetës sonë. Por kjo është e heshtur. Deri më tani, ekipi ka bërë që avioni të kthehet në ajër (me telekomandë) në vend që të fluturojë thjesht në një vijë të drejtë – kështu që po bëhen përparime! Në planin afatgjatë, një aeroplan i tillë mund të ndihmojë industrinë e aviacionit të bëhet neutrale ndaj karbonit.

©RrugaPress

YouTube player

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *