Bota

Kaos në aeroportet evropiane, anulohen mijëra fluturime; pushimet e 7 milionë njerëzve në rrezik

Vera e parë (pothuajse) normale pas më shumë se dy vitesh pandemi filloi me kaos në aeroportet evropiane.

Është ora tre e pasdites e datës 20 qershor dhe në një dhomë hoteli në Doha të Katarit, Carsten Spohr nuk e fsheh entuziazmin për kthimin e njerëzve në bordin e avionëve të tij dhe të kompanive të tjera. Por menjëherë më pas, duke parë se çfarë po ndodh në Evropë, numri një i Lufthansa-s bëhet serioz: “Gjërat nuk do të përmirësohen në javët e ardhshme, më e keqja nuk ka ardhur ende”, pranon ai para disa gazetarëve të huaj.

Shqetësimet me fluturimet

Në aeroportet europiane ka radhë të gjata në terminale. Fundjavën e kaluar pritja mesatare në Amsterdam ishte katër orë, kishte fluturime të anuluara ose shumë vonë, dhjetëra mijëra bagazhe të humbura gjithashtu për shkak të prishjes së sistemeve të renditjes, avionë që u ngritën pa ushqim, por edhe probleme gjatë mbushjes me karburant. Si të mos mjaftonte kjo, janë shtuar edhe grevat – në Spanjë, Francë, Itali, Belgjikë, Portugali – të cilat kanë të bëjnë kryesisht me kompanitë low cost dhe që do të vazhdojnë edhe në korrik.

Sa fluturime janë anuluar deri tani?

Rreth 11,000 fluturime u anuluan muajin e kaluar në Evropë, tre herë më shumë se tre vjet më parë. Që nga 1 Prilli ka të paktën 70,000. Kompanitë e kontinentit rrezikojnë të paguajnë 453 milionë euro dëmshpërblim, vetëm për problemet e qershorit, për 1.5 milionë pasagjerë.

 “Çdo vit ne ofrojmë 10 miliardë në kompensim,” i përgjigjet Corriere della Sera, Willie Walsh, menaxher i përgjithshëm i LATA, një shoqatë që përfaqëson linjat ajrore.

Lexo më shumë  Mijëra protestues kërkojnë dorëheqjen e kryeministrit sllovak

“Unë mendoj se këtë herë edhe aeroportet duhet të paguajnë: këto shqetësime nuk janë shkaktuar nga ne.”

Për muajt korrik, gusht dhe shtator, kompanitë anuluan 41,000 fluturime të tjera (7 milionë njerëz të përfshirë). Reduktime janë njoftuar nga Lufthansa, Swiss, Austrian Airlines, Eurowings, Air France-KLM, British Airways, easyJet, Sas. Probleme ka edhe në Kanada dhe SHBA. Linjat ajrore për Amerikën vlerësojnë se furnizimi i linjave ajrore kryesore amerikane u ul me 15% midis korrikut dhe gushtit.

Ka më pak punonjës

Pasagjerët i janë kthyer udhëtimeve si në 2019-ës, para Covid-it, por jo personeli i kompanive, aeroporteve (në Francë ka të paktën katër mijë pozicione të pambuluara), kompanive të transportit dhe hotelierisë, kompanive private të sigurisë. Mund të duhen deri në gjashtë muaj ndërmjet punësimit dhe lëshimit të certifikatës së sigurisë, vlerëson Aci Europe, shoqata e aeroporteve. Dhe ka edhe një pjesë të njerëzve tashmë të trajnuar, të cilët pasi u pushuan nga puna gjatë pandemisë, kanë vendosur të bëjnë diçka tjetër.

“Të gjithë po pyesin se ku kanë shkuar punonjësit dhe përgjigja është gjithmonë: ‘Amazon’”, tha Tim Clark, president i Emirates. Për t’u marrë me emergjencën, Gjermania do të “importojë” punëtorë nga jashtë për të ndihmuar në terminale. Në Irlandë, ushtria është alarmuar se është gati të ndërhyjë në aeroportin e Dublinit.

Përjashtimi italian

Jo kudo është kështu. Aty ku qeveritë kanë ndërhyrë me masat e mbrojtjes sociale, shqetësimet janë të përmbajtura. Ky është rasti i Italisë, siç pohon edhe Pierluigi Di Palma, president i organit kombëtar për aviacionin civil (Enac).

 “Pushimet nga puna dhe ndihmat prej 800 milionë eurosh kanë bërë të mundur mbajtjen e stafit të aeroportit”, pohon ai. Por udhëtimi ajror është një ekosistem. Për shembull, ajo që ndodh në Mbretërinë e Bashkuar – me ndalesa që kanë dërguar në shtëpi 50% të fuqisë punëtore – ka gjithashtu pasoja këtu.

Lexo më shumë  Raporti i inteligjencës estoneze: Rusia do i hap luftë NATO-s

Zonat e nxehta

Epiqendra e shqetësimeve në Evropë? Vetëm Mbretëria e Bashkuar (në veçanti London Heathrow dhe Gatwick), Amsterdam, Frankfurt, Paris-Charles de Gaulle, Hamburg, Bruksel. Ata që duhet të lëvizin duhet t’i kushtojnë vëmendje kohës, veçanërisht nëse duhet të ndalojnë në këto struktura për të marrë më pas një fluturim ndërkontinental. Jo vetëm. Edhe avionët janë plot. Dhe ky do të ishte një lajm i shkëlqyer për linjat ajrore në kohë normale. Por sot është një dhimbje koke e mëtejshme, sepse nuk lejon që pasagjerët e fluturimeve të anuluara të ristrehohen në të konfirmuarit dhe që zakonisht kishin vende të lira.

Tarifa rekord

Në fund të fundit, njerëzit mezi presin të dalin jashtë pas më shumë se dy vitesh kufizime. Dhe ata gjithashtu paguajnë më shumë. Tarifat mesatare në rrugët brenda Evropës u rritën me pothuajse 30% krahasuar me verën e kaluar dhe deri në 12% në 2019 sipas bazave të të dhënave të specializuara. Në disa raste, si fluturimet për në Spanjë dhe Greqi edhe më shumë. Pyetja, nisur nga buletini i “luftës”, është se kur do të zgjidhet e gjithë kjo. Insajderët më optimistë thonë tetor-nëntor, lëvizja më pesimiste në momentin prill 2023. Në javët në vijim do të duhet të jemi të duruar. Dhe, siç i shkruan Asian Cathay Pacific klientëve të saj, “Në Evropë, mos jini agresivë me punonjësit e linjave ajrore dhe të aeroportit. Bëhu Zen». /Corriere della Sera/

Rruga Press

YouTube player

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *