Kancelari gjerman po kritikohet ashpër, veçanërisht shkaku i krizës në Ukrainë
Pas dy muajsh, “muaji i mjaltit” i kancelarit gjerman, Olaf Scholz ka mbaruar ndërsa mediat gjermane dhe analistët politikë po e akuzojnë atë si “plotësisht të padukshëm” në lidhje me krizën në Ukrainë dhe pandeminë e coronavirusit, të cilat po shkaktojnë rrënim të popullaritetit.
Hashtagu #woistscholz (“Ku është Scholz?”) po qarkullon në Twitter ndërsa disa mendojnë se një politikan i njohur për heshtjen duhet të fillojë të flasë.
Scholz mori postin e kancelarit gjerman më 8 dhjetor, pas një fitoreje të madhe në zgjedhje dhe përfundimit të sundimit 16-vjeçar të Angela Merkelit.
Një sondazh nga Force zbuloi se SPD mbetet prapa aleancës së Merkelit të CDU-s dhe CSU-s për herë të parë që nga zgjedhjet, me 23 për qind mbështetje krahasuar me 27 për qind për bllokun konservator, i cili tani është partia kryesore opozitare.
Kancelari Scholz, i cili arriti fitore në zgjedhje mbi krahët e qetësisë dhe përpikmërisë së tij, po bie gjithashtu në popullaritet.
Në një sondazh të fundit të ZDF për politikanët më të njohur të Gjermanisë, Scholz mbetet pas Merkelit, e cila është tërhequr nga politika, dhe Ministrit të Shëndetësisë, Karl Lauterbach.
Olaf Scholz ka qenë prej kohësh i njohur për stilin e tij të matur, madje u mbiquajt “Scholzomat” për të folurit e tij të thatë, si robot, raporton france24.
Der Spiegel vlerëson se Angela Merkel mezi ishte e pranishme në media dhe nuk shquhej për fjalimet e saj plot pasion, por duket se Scholz është në rrugën e tij drejt tejkalimit të “artit të padukshmërisë”.
“Mënyra se si flet dhe komunikon kancelarja duket e papërshtatshme. Ne e dëgjojmë dhe e shohim shumë pak, madje edhe kur flet, ai shpesh e bën këtë në gjëegjëza, jo në mënyrë të qartë, me një pikë, siç e dikton bota aktuale mediatike”, tha politologia Ursula Muench.
Ajo beson se Scholz zakonisht falënderon gazetarët për pyetjet në konferenca shtypi, por shpesh shmang përgjigjet e drejtpërdrejta.
“Kancelarja mund të jetë duke u përpjekur të lërë një përshtypje të profesionalizmit dhe seriozitetit në një mjedis mediatik ku të gjithë flasin për gjithçka dhe komentojnë gjithçka”, tha Muench.
Politologu Hajo Funke beson se nëse rezultatet konkrete vijnë shumë ngadalë ose aspak, slogani i Scholz nga fushata zgjedhore “Njeriu që mundet” mund të jetë në rrezik të madh.
“Duke folur me njerëzit ‘mund të mbështeteni tek unë, unë kam përvojë dhe e di se ajo që po bëj thjesht nuk mjafton në një pandemi ose në një krizë ndërkombëtare”, tha Funke
Rruga Press