Gjermania po teston linjat mbi autostradë për kamionë elektrikë
Mercedes, Volvo dhe kompani të tjera kishin njoftime të mëdha për të ardhmen dhe kamionët elektrikë, por deri më tani kishin vetëm kamionë për fazën përfundimtare të dorëzimit që kanë një distancë të shkurtër. Megjithatë, Gjermania po teston një zgjidhje për kamionët elektrikë që udhëtojnë në distanca të gjata.
Në Lubeck të Gjermanisë po bëhet testimi i të ashtuquajturave troll-eve të destinuara për kamionë elektrikë. Kjo teknologji në autostrada nuk është veçanërisht e re, por mund të ndihmojë në realizimin e idesë së kamionëve elektrikë që lëvizin në autostrada dhe kalojnë distanca të gjata. Duke përdorur trollet dhe linjat e energjisë, të ngjashme me ato të përdorura nga disa tramvaje dhe trena, kamionët do të përdornin rrjetin në vend të baterive.
Kabllot, do të thotë se testimi ka vazhduar për gati dy vjet dhe do të vazhdojë në të ardhmen.
Për shkak të faktit se lidhësit do të “rrëshqasin” në tela, kamionët do të mund të kalojnë ngasjen e brendshme, elektrike ose me naftë, dhe këtë do ta bëjnë në situatat kur duhet të parakalojnë një automjet tjetër ose të dalin nga autostrada. Megjithatë, pjesa më e madhe e udhëtimit tuaj do të përdorë energjinë elektrike, duke reduktuar kështu nevojën për bateri të rënda.
Ky rrjet i ri duhet të jetë i disponueshëm në një të tretën e autostradave gjermane, gjë që do të reduktonte emetimet e kamionëve me dy të tretat.
Sigurisht, sistemi do të funksiononte vetëm për kamionët që përdorin kryesisht autostrada, por puna e mëtejshme do të merrej nga kamionë që udhëtojnë në distanca më të shkurtra si Mercedes ‘eActros.
Projekti i infrastrukturës është i shtrenjtë, por ai mund të vetëfinancohet duke shitur energji elektrike që do të ishte e përballueshme dhe domethënëse për kamionistët.
Rruga Press